SKAT og Digital Post

SKAT begynder at sende breve via Digital Post til borgere fra november 2014.

SKAT

SKAT vil sende de breve, som de tidligere har sendt som papirbreve, via

Digital Post. Det er fx:

• breve om inddrivelse af gæld

• breve om personlige skattesager

• breve vedrørende motorområdet (fx om vægtafgift).

Der er nogle breve, som SKAT stadig vil sende som papirpost. Derfor er det vigtigt, at du fremover både tjekker din digitale og din fysiske postkasse for post fra SKAT.

SKATs mailservice og Digital Post

SKAT har i dag mailadresser på ca. 3 mio. borgere, som har oplyst deres mailadresse på skat.dk/tastselv. De sender besked via denne mail, når der er nye opgørelser eller dokumenter i TastSelv og om andet vedrørende din skat.

Disse beskeder vil stadig blive sendt til dig som mails, hvis du har oplyst din mailadresse til SKAT. Husk at det er vigtigt, at du holder din mailadresse opdateret på skat.dk/tastselv.

Læs mere i folderen om SKAT og Digital Post her på siden.

Ansvarlig for siden:

Kommuneservice - Borgerteam 1
Bernstorffsvej 161, 2920 Charlottenlund, 39983510,