Gå til hoved indhold

Idræt for borgere med funktionsnedsættelser

Idræts- og fritidslivet i Gentofte har tilbud til alle – også til borgere med funktionsnedsættelse, handicap eller andre særlige behov.

Værd at vide

• Gentofte Kommune, foreninger og aftensskoler i kommunen har forskellige idræts- og fritidstilbud til borgere med funktionsnedsættelser, handicap eller andre særlige behov.
  • Nogle af tilbuddene retter sig mod specifikke funktionsnedsættelser og aldersgrupper, mens andre kan bruges af alle.
  • Har du en funktionsnedsættelse, kan du også få hjælp hos kommunen til at komme i gang med at dyrke fritidsaktiviteter og motion.
  • Kommunen giver også støtte til foreninger, der vil oprette nye hold og aktiviteter for borger med funktionsnedsættelser, handicap eller andre særlige behov.

Oversigt over tilbud