Borgerservice, Digitalisering og IT

Kommuneservice (Borgerservice)

I Kommuneservice hjælper vi borgerne med

  • Pas og kørekort
  • Flytning
  • Sygesikring
  • Vielser
  • NemID og digital selvbetjening
  • Tillæg til folkepensionister
  • Opkrævning
  • Pladsanvisning mm. 

Vi er organiseret i et borgerteam, som betjener personlige og skriftlige/digitale henvendelser, et kontaktcenter, som besvarer telefoniske henvendelser samt en række opgavebaserede netværk.

Digitalisering og IT

Digitalisering og IT står for:

  • Drift og support af kommunens it-systemer, pc’er og telefoner
  • Den bagvedliggende it-infrastruktur
  • Indkøb af it-udstyr
  • It-sikkerhed
  • Rådgivning, analyse og projektledelsesstøtte i forbindelse med anskaffelse og idriftsættelse af nye digitale løsninger.

Leder af Borgerservice, Digitalisering og It: Annette Ishøy-Rasmussen - anir@gentofte.dk 

Tlf. 39 98 00 00. 

Mail: gentofte@gentofte.dk