Borgerservice

Som følge af regeringens tiltag for at begrænse udbredelsen af COVID-19 er Borgerservice lukket for personlige henvendelser fra og med den 13. marts 2020 og indtil videre. 

Vi er ved telefonerne og kan kontaktes på telefonnummer 3998 0000 i Borgerservice’ normale åbningstider: mandag-onsdag kl. 8-16, torsdag kl. 8-18 samt fredag kl. 8-14. 

Vi besvarer henvendelser sendt med digital post og via gentofte@gentofte.dk.Husk at benytte digital post, hvis din henvendelse indeholder personfølsomme oplysninger.

Du kan fortsat bruge NemID der, hvor du normalt bruger nøglekortet eller nøgleappen, fx når du skal logge ind på Digital Post, selvbetjeningsløsninger på borger.dk og andre offentlige hjemmesider.

Borgerservice hjælper fortsat med råd og vejledning, hvis du har akut brug for hjælp til for eksempel nødudstedelse af pas og NemID. Borgerservice hjælper også i forbindelse med digitale offentlige tilbud, hvis du ikke selv har adgang til computer og internet. 

Læs evt. også Digitaliseringsstyrelsens nyhed om særlige forhold under corona-beredskabperioden vedrørende NemID, borger.dk og digital selvbetjening: 

Gå til Digitaliseringsstyrelsens nyhedsside